RETURNS & REFUNDS
Wij geven om u! Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat al onze klanten een prettige winkelervaring hebben met onze producten. Soms moet u echter een artikel retourneren. Lees ons retourbeleid: Klachten over de levering moeten binnen 3 dagen na ontvangst van het product worden ingediend. Als het artikel beschadigd is, moet u ons fotografisch bewijs sturen dat het artikel kapot of defect was, verzonden in een e-mail naar service@sweetfitnesdeals.nl
Wij hebben een retourbeleid van 30 dagen – dit betekent dat wanneer uw artikel aankomt en het niet is zoals beschreven, u het artikel in onbetwiste staat en in onbeschadigde/originele verpakking aan ons kunt retourneren. Bestellingen die u op onze website plaatst, kunnen worden geretourneerd na ontvangst van het product. Weiger uw levering niet, omdat dit de transportkosten op besluit van de vervoerder zal verhogen. Deze verhoogde kosten moeten door de klant worden betaald. Houd er daarom rekening mee dat u een product alleen kunt retourneren na acceptatie van de levering. Op deze manier start uw recht om uw bestelling te retourneren/annuleren zodra het massagepistool is ontvangen. U heeft dus 30 dagen de tijd om het product te proberen.
RETURNS
U heeft 30 dagen de tijd om uw product te retourneren. Als u gebruik wilt maken van uw recht om het product te retourneren, retourneer het product dan in onbetwiste staat en in de originele verpakking. Voeg bij het retourneren van uw product een afdruk van uw bevestigingsmail bij de verpakking. Stuur uw pakket niet naar de afzender, wij geven u het adres van het retourkantoor.
REFUNDS
Zodra uw product bij de retourservice is aangekomen, wordt uw product gecontroleerd. U krijgt bericht of het wordt geaccepteerd. Deze beslissing is afhankelijk van de staat van het product. Als het product beschadigd / vuil / onvolledig aankomt, wordt een gedeeltelijke terugbetaling gedaan. Als u het product als nieuw hebt geretourneerd, ontvangt u een volledige terugbetaling. Zodra het product is geaccepteerd, wordt de terugbetaling verwerkt. Deze terugbetaling komt op dezelfde manier terug als u hebt betaald tijdens het bestellen. Hebt u betaald met Paypal, dan betalen wij u terug op uw Paypal. Hebt u betaald met creditcard, dan betalen wij u terug op uw creditcardsaldo.
LATE REFUND
Als u geen restitutie hebt gezien, controleer dan eerst uw bankrekening of saldo van de betaalmethode die u hebt gebruikt bij het bestellen. Neem contact op met uw creditcardcontactpersoon, soms duurt het een paar dagen voordat het bedrag weer op uw saldo is bijgeschreven. Als u de restitutie niet ziet, neem dan contact met ons op via e-mail.
Dank u voor uw begrip.